Pages

2020 SATU PERMULAAN BAHARU


Assalamualaikum..
Selamat tahun baharu 2020. Satu permulaan dan perjalanan yang baharu perlu dilakukan bermula hari ini.



INZARAS.. Singkatan kepada INTAN ZAKARIA+RASHIDAH, ayah dan ibuku. Semoga ada keberkatan yang hadir dalam penjenamaan IZ. Logo ini dicipta dalam masa yang singkat, mungkin ada perubahan dimasa akan datang bergantung kepada keseuaian dari masa ke semasa.

Blog ini akan memaparkan catatan peribadi untuk dikongsi kepada semua disamping menjadi kenang-kenangan padaku pada masa akan datang. Lebih kurang macam sebuah diari la, tetapi diari umum.

Info-info akan dicedok dari pelbagai sumber. Jika anda nak kongsi atau copy n paste, saya benarkan. Cumanya berilah kredit kepada saya. Sumbernya daripada saya. Berikan trafik kepada blog IZ supaya blog saya juga naik rating dan saya mendapat income daripada google adsense.

Terima kasih ya kerana melawati blog saya..

www.sunan.my

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Instagram